Thursday 29 June 2017

Pengalaman Forex Malaysia Online


Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preis Aktion atau ada yang sebut sebagai nackt Handel. Saya kurang menggunakan Indikator. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Hohe Wahrscheinlichkeit Preis Aktion Formation. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi Yang Baru Nak Belajar Zelttier Forex, Elok Sangat Belajar Dan Fahamkan Preis Aktion ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Hohe Wahrscheinlichkeit dan Handel menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Feb 2013 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun Yang Buat Dulu Pun Dah Luput, tak Boleh nak Zugang Dah. Tak apalah Kita buatlah yang baru Saya baru start semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac Saya Memulakan Kaution USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Makler Forts. Kenapa Forts - Sebab IB dia seorang kawan Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga broker yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu Lagi, Forts ni ada Programm Affiliate Yang Bagus. Kita pun tak Tau Bila Kita Handel Dan Handel, Tiba2 akaun Affiliate Kita Ada Banyak Baki. Saya buat selbst affiliate je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk Handel. Kunde saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Zurückziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit Yang Pertama - Dengan Broker FBS. Kenapa FBS - Sebab akaun ni verbreitet memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu Tapi malangnya Ablagerung ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik Hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Handel semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, Beberapa Hari Tercapai Dan Lajak Sampai Jadi USD2800. Jadi, zurückziehen USD500 Dan Tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih bei RM3.5. Yang Kedua, di FBS saya guna akan 5-stellig und agak verwirrend (selalunya saya guna 4-stellig). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4-stellig. Tapi, Jangan Risau Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya komplette Schritt 1 malam tadi. Akan Start Schritt 2, hari ni. Harap2 Minggu Depan abgeschlossen Schritt 3. Akaun2 Rempit Lain Yang Menanti Modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah betrachten MOCASZ. Semua Dah Setup Affiliate Dan verifiziert. Kenapa saya cerita Einzelheiten ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini Adalah Versuch saya Yang Kedua Dengan Strategi Multi Akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experiment teknik dengan modal kecil (USD10). Jetzt bin ich zurück. Hoffentlich kali ini boleh capai Ziel saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu USD 2.000 - dah ada Standby bila memerlukan Strategi Rempit: Schritt 1. 500 - gt 1.000 Schritt 2. 1.000 - gt 2.000 Schritt 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1. Versuch versagt. 2. Versuch ausstehend Rempit 2. Kompletter Schritt 1. Balance USD1.000. Jetzt masuk Schritt 2. Rempit 3. Warten Modal Rempit 4. Warten Modal Rempit 5. Warten Modal. Alhamdulillah Walaupun lama saya tak aktualisieren blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya kuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfekt, akan ada satu dua position yang rugi, tapi secara keseluruhan saya Gewinn. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin compounding, bila ada satu Verlust, ia merupakan Verlust Yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat erholen, masuk lagi Markt dengan tergesa-gesa, dengan margin yang lebih besar sebab nak cepat erholen Verlust. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modal saya - melalui teknik dan signal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya Biarkan Bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa Boleh, Saya Tidak Akan Handel akaun ibu saya. Ini Adalah akaun Gouverneur saya Ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya Ablagerung RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya Ablagerung di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil handel saya. Apa pelan saya Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan handel dengan lebih agresif dan kuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat Ziel dengan 3 Schritt. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai Ziel, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya entwickeln akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu Berdasarkan beberapa trial saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya Boleh Capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam Versuch tersebut akaun saya Hangus. Tapi saya generieren semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang Penting Modal Compounding Mestilah Berdasarkan Jumlah Yang Sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, setiap position saya akan masuk dengan 0,02 lot (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lot (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Schritt 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Schritt 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Schritt 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lot setiap position supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, zurückziehen USD500 dan buat akaun baru. Wiederholen Sie Schritt 1.Ada sesiapa yang selalu melawat Website Carigold Di Forum Karussell, Makler InstaForex merupakan Makler dominan yang mengungguli segala pengiklanan di dalam forum tersohor tersebut. Terbaru ni selalu keluar iklan ni: Iklan Binary Forex-Option di CariGold Forum Antara kelemahan aku dan ramai lagi yang seperti aku adalah terpengaruh dengan iklan. Mungkin Sebab telah didedahkan sejak daripada kecil umgebung iklan melalui semua media elektronik, jadinya pengaruh iklan tu dah menebal dalam diri sanubari. Apa Wortspiel, aku bukan nak cerita pasal iklan ataupun buat iklan tapi aku nak bercerita mengenai satu cabang Handel iaitu Forex Binary Option. Option Handel ni aku dah pernah dengar lama dah tapi sekarang ni dah dikembangkan ke industri Forex Pulak. Ianya satu kontrak yang kompleks sebab melibatkan harga dan juga tempoh masa, jadinya kalau nak tahu dengan lebih lanjut, jangan tanya aku tau, silalah rujuk di tempat lain, ok Pada cuti Tahun Baru Cina 2 minggu lepas pada hari Khamis, memandangkan aku mempunyai masa terluang Pulak tu Markt forex aktif, aku ada terbaca satu iklan ni yang mana diringkaskan cerita merupakan satu promosi bagi robot khas untuk Option Handel. Dalam iklan video tersebut dikatakan hanya berbekalkan USD250 dalam masa seminggu akaun handel und a akan jadi beribu-ribu USD. Teruja dengan teknik Option Trading ni, aku pun cariklah Broker Yang Boleh Aku Kuba Option Handel ni. Aku tahu InstaForex boleh Handel Option ni tapi aku tak nak la guna duit betul cuma untuk test benda baru ni, buat rugi duit aku je karang. Cari punya carik, terjumpa la satu broker yang mempunyai ciri-ciri yang aku nak iaitu Ablagerung rendah siap boleh guna Währung RM lagi: Aku pun registerlah satu akaun Demo kat Broker ni, dapat la RM1,000 akaun Demo. Dalam masa 3 jam aku godek-godek, aku berjaya hancurkan akaun tu daripada RM1,000 jadi RM100. Nak hancurkan tak susah pun, nak bina balik akaun tu yang susah. Satu jer la kelemahan akaun demo ni, cuma boleh Handel binäre Option di Markt EURUSD sahaja. Akaun Demo ni Minimum Satu Handel untuk Option ni adalah RM10, jadinya masih lagi agak tinggi bagi aku sebab aku ada tengok kat dalam sozialen Handel Broker ni boleh Bermula dengan RM2. Aku tak puas hati jugak, kebetulan aku ada RM10 yang aku tak guna (nak zurückziehen kena cas RM12) dalam akaun MoneyBookers (Skrill) aku, jadinya aku pun Ablagerung la ke dalam akaun aku ni. Aku Lepas aku Test binäre Option ni, aku dah tak sentuh dah akaun ni sampai la aku nak tulis dalam Blog ni. Ni contoh hasil Handel Yang aku dah buat hari tu: Hasil Handel 19 Feb 2015 Daripada RM10 dah jadi RM11.32, tu pun selepas Drawdown sampai RM5 usaha jugak erholen dengan sedikit Gewinn. Masa Yang Diluangkan Hampir 2 Marmelade. Aku baru tahu hari ni hari Ahad Wortspiel ada Markt Yang Buka Rupanya, Wochenende Pun Boleh Handel Rupanya Option Handel EURUSD (OTC) Nampak Tak, Minimum Trading Cuma RM2 Jer Tapi Boleh Set Rückerstattung Sebanyak 45. Aku Malas Nak Terangkan Pasal Benda Ni, Korang Kena Kuba sendiri kat akaun Demo ataupun Ablagerung la RM10 Test tengok. Cuma di sini aku terangkan pasal kelebihan dan kelemahan Forex Binäre Option ni: Lagi senang Daripada Handel Forex. Tengok Kerzenständer tu lepas tu pilih je sama ada nak tekan Put atau Rufen Sie an. Memang tu je Pun Pilihan Yang Ada. Mindestens 1 Handel adalah RM2 dengan tempoh Option paling cepat 2 minit. Maksudnya di sini, kalau kita tengok pada screenshot di atas, kita akan berdagang dengan risiko sebanyak RM2 untuk mendapatkan RM3.74 sechlanda selepas tempoh masa tu habis dan jangkaan kita tu betul. Kalau Verlust Wortspiel risiko kita cuma terhad kepada RM2. Kira Maca Kita Dah Tahu Dah Berapa Kita Akan Verlust Dan Profit Sebelum Kita Tekan Butang Put atau Call Tu. Macam aku pernah cerita dalam blog post aku yang lain, kita boleh jadikan binäre option ni sebagai insurans untuk forex handel kita Seutelai contoh kita buat satu entri KAUFEN dalam forex handel biasa dengan risiko tertentu tapi kita buat juga entri PUT binäre Option ni sebagai Handel hedge kita dalam satu tempoh yang sama. Kalau Salah Satu Trading Kita Rugi, Risiko Tersebut Boleh Dikurangkan Kawau Tak 100 Pun, Dapat 70-90 Pun Kira Okay La. Satu kelemahan di sini, perlu buat pengiraan yang agak kompleks sebab melibatkan 2 jenis akaun yang kebanyakan trader mesti malas nak buat punya..hahaha .. (termasuk aku pun..kuikuikui ..) Kalau Preis pergi jauh ke atas atau ke bawah, untung Atau rugi kita tetap sama Boleh Jadi Ketagih Handel binäre Option ni Macam Hauptspiel Judi. Aku tak nak komen pasal hukum halal haram ni sebab aku bukan ulamak bijak pandai, aku cuma faham dari segi teknikal Handel ni dan macam Mana nak gunapakai Werkzeuge ni. Cumanya aku tak berapa suka Handel Option ni sebab peratusan nak Gewinn tu aku nampak macam 50 je. Boleh Handel pada hujung minggu iaitu Sabtu dan Ahad (waktu Markt Devisenhandel Hanya Daripada Isnin-Jumaat). Aku baca di Android Play Store berkenaan Apps Broker ni, ramai yang buat komplen pasal broker ni tak bayar Rückzug. Ini merupakan satu risiko yang besar jugaklah sebab katakan kalau kita dah penat-penat masukkan modal lepas tu luangkan masa handel binäre option ni dan broker tak nak bayar, memang scam la. Jadinya Begitulah perkongsian aku yang ringkas ni berkenaan Forex Binäre Option ni. Kalau nak faham bagaimana Forex Binäre Option ni, bukalah akaun dulu dan Handel Guna Demo. Dalam latihan tu nanti mesti akan faham punya. Tak faham jugak Carilah sifu mana-mana kalau jumpa..Ekekeke..Selamat bertrading 41 ulasan: Tanpa Nama berkata. Berühmte Krug IQ Option ni. Aku tinggal dekat europa, mango lepas entah macam mana laman ni keluar dekat Browser aku. Aku Haupt-Demo, Dari 1000 Euro, Jadi 2500 Euro. Yakin punya pasal, aku letak 300 euros leben, n dapat sampai 480 euros. Nak Entzug dah asalnya, kemudian dia cakap perlu 3 hari. Aku yang tamak ni, fikir, dari tunggu 3 hari, lebih baik aku untung lagi kan Last2 480 euro tu jadi 0.50euro. Taubat tak bukak dah Cepat untung, tp cepat jugak rugi. Macam Mana nak Ablagerung tak Boleh Wortspiel Aku Guna MoneybookersSkrill untuk Ablagerung. Tanpa Nama berkata Macam Mana nk depo amp weit. Ade IB dlm malaysia Terima kasih atas Bewertung Tuan. Bro..macam mana nak Ablagerung duit dalam skrill..macam macam dah versuchen buat..tolang ajarkan master2 Master..macam mana nak depositkan duit dalam skrill..macam macam cara dah saya versuchen..tolong ajarkan..tq..wasap Sy di 0102165395..nanti sy call tuan..tq ye Dah Kuba Einzahlung Guna Kredit atau Debitkarte Assalamualaikum Boh Tolong Ajar nk Bt Ablagerung Ke akaun iq Option wahh..ingatkan xde org yg Handel binary .. bagus utk mereka yg baru nak Studie Pasal Forex Sbb boleh belajar pergerakan markt 1 minit..huhuhu tapi sape yg handel binary klu boleh handel teilen markt .. klu handel forex bagi aku memang rugila sbb markt cepat berubah arah. Mcm Aktienmarkt lambat..cuma klu naik batang kerze dia besar besar. Heheh aber viel Glück pada mereka semua yg Handel binär. Jgan aufgeben Klu boleh tradela sbb minat bkn sbb DUIT .. insyaallah berjaya Tanpa Nama berkata. Akuan Demo untung rm50k Tanpa Nama berkata. Hallo. Mcmana nak Guna Roboter ea vps Ada sesiapa yg boleh ajar tak dah versuchen akaun Demo. Dr 1k sekarang dah jadi 60k dlam masa 3hari main Tp nak Haupt-Real tu cam Takot sikit..takot Entzug Broker x bayar. Ada sini master2 x yg tahu broker yg xda msalah in der Zahlung sapa yg tahu tlg whatsapp sy 0135864330 macam mana nak depositkan duit boleh terangkan Schritt für Schritt. Mohon tolong ajarkan Dah cuba maybank2u x boleh masuk Ablagerung. Watsap telegramm 0196065159 email Muizz75yahoo Besser guna kad kredit la, kad debit selalunya susah nak lepas. Tak Nampak Pulak Option Einzahlung Guna Maybank2u. Saya tak pernah Kuba lagi binäre Option. Tapi setakat ni berpuas hati dengan servis InstaForex. Proses kemasukan dan pengeluaran duit juga sangat lancar Forex Trader Berkata. Tak pernah lagi Kuba binäre Option ni. Lagipun saya ni masih baru dalam Forex. Biaak benda nak kena belajar. Setakat ni Handel dengan InstaForex. Okla..tiada masalah lagi Guna kad kredit Einzahlungsabzug. Kalau guna skrill iq binary mintak dokument pasport n kredit karte yg discan. Boleh percaya ke Boleh percaya ke iq Option ni bila dia mintak dokument pasport n kredit karte yg discan utk prozess verifiziert Kalau tak cuba tak tahu..biasanya semua broker mintak dokumen terutamanya bila nak zurückziehen. Nak depo selalunya tu Broker laju jer terima..haha Bosss. Bleh pm. Saya nk bljar2 sikit Wassap 012 4214573 Nak belajar kena belajar betul2, tak boleh sikit2..hahaha. Tanpa Nama berkata Benda ni memang boleh buat duit..sesuai tuk Anfänger. galakn main binary bkn turbo..praktis dulu akaun demo..perkara2 penting sebelum handels suchen dlu. bukan main tembak je. mcm main tikam. main turbo tu high risk. so main binary. praktis demo sampai expert Tanpa Nama berkata Nak Belajar Jugak Chef. Kontaktieren sie mich bitte 0148342978 Pengalaman Handel Guna Broker InstaForex mmg terbaik takda masalah Ablagerung zurückziehen. Nak dapatkah service unterstützung pun senang Setakat ni tak pernah lagi guna Binär ni. Cuma saya Handel guna InstaForex. Setakat ni okla, tiada masalah Saya pun guna Insta. Seris memang terbaik Senang berurusan Als salam Tuan2, Saya nak minta tolong pada siapa2 yg arif. Saya cuma nak tau cara paling mudah utk zieht duit dari iq Option ke lokale Bank (maybank, hlb, etc), Schritt für Schritt. Terima kasih atas tunjuk ajar. InstaForex Adalah Broker Yang saya percayai. Cara pendepositan dan pengeluaran wang yang cepat dan efisyen Saya guna instaforex erste dan xm zweite Sebab ib nya amanah dan bertanggungjawab serta telus info Maaf nak tanye malaiische Methode tu macam insta forex ni jugak ke die tipu je Baru terjebak dengan binäre Option ni. Setela sekian lama tengok iklan Forex binary dekat forum akhirnya pilih untuk mencuba dengan broker InstaForex. Tak dinafikan untung lebih cepat gunakan Forex berbanding Yang Biasa. Perlu timba ilmu lagi fahamkan sistem ini betul2. Ada tak geng yang dah cuba forex binär. Aku dah beitreten binary iqoption ni. Jujur aku cakap 2tahun Setakat ini dia memamng bayar Paling cepat masuk debitcard 1-2hari Neteller sehari je. Iq ni kena behaupten emosi dan konsisten je, korang akan cepat dpt duit. Amp abaikan par time punya fizikal Arbeit. Haha yang mana perlu guide boleh whatsapp aku 0129180272. Ich wurde in InstaForex vor etwa einem Jahr eingeführt. Ich war glücklich mit dem Willkommensbonus, der mir als neue Ecke angehängt wurde, ein hoher Willkommensbonus bis zu 250 bei der Registrierung, nachdem er mehrere Verifizierungsverfahren bestanden hat. Nur InstaForex hat es geschafft, diese Art von Bonus anzubieten. Ich begann den Handel mit minimaler meine Einzahlung 400. Ich habe auch angefangen, aus dem Demokonto zu lernen, um das Risiko des Verlustes zu minimieren. Für mich, in Forex Trading Welt beteiligt ist auch über einen endlosen Lernprozess, weil die Bewegung der Währungspaar ist unerwartet. InstaForex lieferte Support-Office mit qualifizierten Kundenservice Officer bieten schnelle Antwort, wenn ich irgendwelche Anfragen bezüglich ihrer Dienstleistungen und Produkte haben. Danke InstaForex. Tanpa Nama berkata Memanh dorg bayar keand betul tunggu 3 hari jgksya ada terima msj dari cimb sbgai warnung sebab biz ne scam btulke x ow mcm mähne nk depost binary ney. Maybank x lepas guna debitkarte ke. Dh versuchen tp xboleh. Sape2 boleh tlg Tq tuan blog ini bagi kesempatan kepada saya untuk mgajar newbee dlm iqoption. Rujuk 1 Oktober 2016 4:27:00 PG MYT. Melalui Blog Tuan, Banyak yg rufen tanya saya Tipps dan teknik dlm iqoption. Setakat 2tahun dlm iq. Dia mmg bayar kat acc vip saya. Ada yg sudah buat byk melalui iq ni. Malaysia baru nk bangun dlm iq. Jadi sapa yg perlu guide, ada keraguan, saya bagi spiele dan teknik dlm iq. Whatsapp je 0129180272. fb: Ariff Trader. Halal ke binary ni tolong sye untuk zurückziehen tuan..dah utung 5k..tapi zurückziehen ada limit pakai kad kredit hanya rm1100 je blh..yg selebihnya nak kluarkan mcm mana tuan. HUD, Kuba Buka akaun Skrill dan Abheben Ke situ, Lepas tu Daripada Skrill Boleh zurückziehen terus ke akaun Bank Malaysia. Tanpa Nama berkata Aku Haupt-iq-Option ni baru setahun setakat ni boleh la iq Option ni wihtdraw cepat x sampai satu hari pon aku saran kan kepada korang yang nai beitreten iq Option hinterlegen dengan zurückziehen gunakan skrill, neteller atau webmoney. Aku guna skrill wihtdraw tak sampai 1 hari pon kalau guna kad debit korang cuma boleh zurückziehen jumlah yang sama macam yg korang ablagerung, contoh korang ablagerung 100 korang cuma boleh zurückziehen 100 je balik kalau kurang atau lebih tak boleh. Pengalaman aku, aku wihtdraw pertama aku 250 aku Ablagerung 100 dalam masa kurang dari 2 jam aku da dapat Gewinn 500 dan terus aku zurückziehen 250 hari tu jugak. Dalam masa setahun ni aku da dapat lebih dari 6 ratus ribu ringgit malaysia.

No comments:

Post a Comment